چهار دليل فني براي ناتوانی حمله اسرائیل به ایران

اشراف، مجله ایتالیایی پانوراما در مطلبی، دلایل فنی دشواری حمله به ایران را بررسی کرد. در ادامه متن کامل این مقاله آمده است:
اشراف، مجله ایتالیایی پانوراما در مطلبی، دلایل فنی دشواری حمله به ایران را بررسی کرد. در ادامه متن کامل این مقاله آمده است:
از چند هفته قبل، شهروندان لیبیایی حضوری چشمگیر در اردن دارند شاید دهها هزار نفر به بهانه درمان در خیابانهای اردن پرسه می زنند و این باعث شده که تمامی بیمارستانها ، درمانگاهها ، هتلها و حتی هتل آیارتمانها پر از افرادی باشد که به ظاهر مریض هستند و به بهانه معالجه به رزرو اتاق می پردازند. همین امر باعث شده که شهروندان اردنی از کمترین خدمات درمانی در کشور خود رنج ببرند و احیانا بیمارستانی مناسب برای درمان خود نیابند. این روزها مسافران عادی در اردن به سختی می توانند هتل رزرو کنند . لیبیایی ها اکثرا در 3 منطقه کلیدی اردن یعنی غرب امان ،منطقه عبدون و شهر اربد در شمال اردن کشور سکونت داده شده اند.
أَعُوذُ بِاللهِ مِنَ الشَّيْطانِ الرَّجيمِ
بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمنِ الرَّحيمِ
* اَلْحَمْدُ لِلّهِ رَبِّ الْعالَمينَ * الرَّحْمنِ الرَّحيمِ * مالِکِ يَوْمِ الدِّينِ * إِيّاکَ نَعْبُدُ وَ إِيّاکَ نَسْتَعينُ * اهْدِنَا الصِّراطَ الْمُسْتَقيمَ * صِراطَ الَّذينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ غَيْرِ الْمَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَ لاَ الضّالِّينَ
1- خدايا! اي کسي که همه چيز فقط از آنِ توست، و فقط توسّط تو اداره ميشود و هيچ شريکي نداري. نعمات تو برايم جلب توجه ميکند، خودت نيز برايم جلب توجه ميکني. چه صحيح هست و چه زيباست خداييات، چقدر زيبا خدايي ميکني، چه دلنشين عطا ميکني، چه خوب اداره ميکني، و چقدر جالب است که همه چيز را به سوي کمال اُخروي سوق ميدهي.
2- خدايا! وقتي به خدايي تو فکر ميکنم، شرم ميکنم که خود را به تو نسپارم؛ و زماني که به نعمات تو مينگرم، نميتوانم متحيّرانه شکر نعمت ننمايم.
3- خدايا! تو را دوست دارم، تو را قبول دارم. تو خداي من هستي، تو همه چيز من هستي، و همة خيراتت را از طريق مجاري نعماتت که اهلبيت عصمت و طهارت(عليهمالسلام) هستند جاري ميکني.
مقدمه
یکی از مقولاتی که در فرهنگ مطرح است ، خاستگاه فرهنگ است . طبق آموزه های قرآن خاستگاه فرهنگ باید آینده باشد ، به این معنی که با توجه به تبیینی که قرآن از آینده و سرزمینهای پیش روی بشر معرفی می کند ، یعنی سرزمینهای آخرالزمان ، ظهور ، ملک عظیم اهل بیت(ع) ، بین الصورین ، قیامت ، جهنم و بهشتهای موعود ، انسان بیاندیشد و به گونه ای در این زمان رفتار کند تا این زمانش را متناسب با آینده تنظیم کند و بسازد . این همان مضمون حدیث الدنیا مزرعه الاخره است ، یعنی ببین در آخرت که شامل آینده هم می شود چه اعتقادها و ایمانیاتی و چه امیال و اخلاقیاتی و رفتارهایی خریدار دارد و آینده بهتری را برای تو فراهم می آورد ، در دنیا دنبال آنها باش . در قرآن یک روش تعلیم و تربیت ، به تصویر درآوردن آینده و به لحاظ آن تصویر ، دعوت به نوعی اعتقاد و رفتار مطرح است . پس گام اول موضوع راهبرد فرهنگی ،آینده نگری دقیق و مبتنی بر قرآن تا حدی که بتوان آنرا به تصویر کشاند می باشد و از اولین گامهای آینده آخرالزمان و ظهور است ، پس باید نوع نگرش و ایمان ما نسبت به آخرالزمان و ظهور ، قرآنی و به قدری دقیق و نظام مند باشد تا به برنامه های فردی و اجتماعی تبدیل شود و ما را در مسیری بیاندازد تا از سرزمین آخرالزمان به راحتی عبور کرده و به موقعیتهای خوبی در آینده نایل آییم و اصلا آینده را به بهترین وجه بسازیم .
» کتاب های همراه "موبایل" ویژه امام مهدی(علیه السلام) - تحت فرم Jar
نام نرم افزار | حجم نرم افزار | لینک دریافت |
زندگی نامه امام زمان | 275 کیلوبایت | |
ترجمه دعای عهد | 92 کیلوبایت | |
بیش از 500شبهه و جواب | 427 کیلوبایت | |
مجموعه 32 کتاب | 2.4مگابایت | |
انس با موعود | 100 کیلوبایت | |
اثار انتظار | 103 کیلوبایت | |
جهان امروز و اخرزمان | 135 کیلوبایت | |
جزیره خضرا در ترازوی نقد | 112 کیلوبایت | |
مهدویت از دیدگاه ایت الله بهجت | 103 کیلوبایت | |
ملاقات با امام زمان | 111 کیلوبایت | |
منتظران دروغین | 102 کیلوبایت | |
تشرف ایت الله نمازی | 117 کیلوبایت | |
از تولد تا غیبت | 117 کیلوبایت | |
برداشت غلط از انتظار | 117 کیلوبایت | |
مهدویت و جنگ تمدن | 130 کیلوبایت |
با تشکر از وبلاگ راه سرخ
امام زمان(عليه السلام) از آن رو كه وارث همه پيامبران عظيم الشّأن و اولياى گران قدر الهى است، مجموعه اى كامل از صفات كمال و جمال را دارا است. او تجلّى بخش اخلاق عظيم پيامبر(صلى الله عليه وآله وسلم) و خصوصيات شگفت اميرالمؤمنين(عليه السلام) و مكارم و فضايل والاى فاطمه زهرا(عليها السلام) و فرزندان معصوم او است. اشاره به برخى از اين ويژگى ها مى توانند مقدمه اى آگاهى بخش براى تبعيّت از او و همسويى با او باشد. . .